CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, August 9, 2010

自知之明

你根本兼顾不来 请就别再勉强你自己了
我很好 一切都很好 不用担心 真的
以后你就不须逞强演戏 埋没自己的情感
因为 我不受这套 对不起。


暂时的好 短暂的幸福
只会让彼此更难受 我说过了

"别再抛个假希望给我"
"我根本没有那个承担的本事。"



须知勉强只会让情况越严重 误会更深
我们现在的关系 其实已经超越朋友该有的底线了
所以 最好就是不要再有任何的进展
更好的就是彼此疏远 保持回普通朋友该有的距离。


婉拒的邂逅 豁达的祝福
并不显示我的伟大 而是显示我的执着。



p/s: 思域里充满的是从前那戏院的座位。

6 comments:

DJ falling DRunk [cHRiS] said...

take it back.. i dun wanna your goodanymore....
just leave me alone... and dun watch me cryin.. cryin...
cause once you watch....
i will screaming.. i will crawling............
and die........

Agnes Cassie Zenobia said...

ehem...so impressive huh??? LOL...

DJ falling DRunk [cHRiS] said...

ya... quite.. haha.....
gimme inspiration jo... i love your blog very much....

Agnes Cassie Zenobia said...

thank you <3 teehee...they said my blog very grey...LOL...

DJ falling DRunk [cHRiS] said...

but ur skin is brown

Agnes Cassie Zenobia said...

=.='''ppl talking content la...not skin please...LOL...